SMM ning asosiy maqsadi brend tan olinuvchanligini oshirish, ya’ni ijtimoiy tarmoqlarda qiziqarli va foydali kontent yaratish orqali kompaniya haqida ko‘proq odamlarni xabardor qilishdir.
SMM – bu ijtimoiy tarmoqlar orqali brendni targ‘ib qilish, auditoriya bilan muloqot qilish va sotuvlarni oshirishga qaratilgan marketing strategiyasi. SMMning asosiy maqsadi brend tan olinuvchanligini oshirish, ya’ni ijtimoiy tarmoqlarda qiziqarli va foydali kontent yaratish orqali kompaniya haqida ko‘proq odamlarni xabardor qilishdir. Bundan tashqari, foydalanuvchilar bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri aloqa o‘rnatish orqali ularning ehtiyojlarini tushunishga yordam beradi. SMM mahsulot yoki xizmatlarni reklama qilish orqali mijozlarni jalb qilish va savdoni oshirishga xizmat qiladi. Bu strategiya, shuningdek, brendga sodiq va faol auditoriyani shakllantirishda ham muhim o‘rin tutadi. Yana bir maqsad – raqobatchilar orasida ajralib turish va bozorning yetakchisi bo‘lish uchun zamonaviy vositalardan foydalanish. Shu sababli, SMM biznesni tez rivojlantirish va raqamli bozorda muvaffaqiyatga erishishning samarali vositasidir.
Brend haqida ko‘proq xabardorlikni oshiradi.
Mijozlar bilan muloqotni yaxshilaydi.
Yangi mijozlarni jalb qiladi.
Bozorda ajralib turishga yordam beradi.
Ishonchli mijozlar bazasini yaratadi.
Kengroq odamlarga yetib boradi.
2025 Repid agency