CRM tizimining asosiy maqsadi — mijozlar bilan aloqalarni boshqarish va ularni optimallashtirish. Bu tizim, kompaniyalarga mijozlar haqida ma'lumot to'plash, tahlil qilish va saqlash orqali ularning ehtiyojlarini yaxshiroq tushunishga yordam beradi.
CRM tizimi — bu kompaniyalar va tashkilotlarga mijozlar bilan aloqalarni boshqarish, ularning ehtiyojlarini tushunish, va samarali xizmat ko'rsatish imkonini beruvchi dasturiy ta'minotdir. CRM tizimi, mijozlar haqidagi ma'lumotlarni yig'ish, saqlash va tahlil qilish orqali, marketing, sotuvlar va mijozlarga xizmat ko'rsatishni optimallashtiradi. Asosiy maqsadi — mijozlar bilan mustahkam munosabatlar o'rnatish, mijoz sodiqligini oshirish va savdolarni rivojlantirishdir.
Ehtiyojlarini samarali boshqarish
Mijozlar ma'lumotlarini bir joyda saqlash.
Savdolarni optimallashtirish.
Individual takliflar yuborish.
Jamoa o'rtasida samarali hamkorlik.
Brendga ishonch yaratish.
2025 Repid agency